Miért egészséges a hajdina főzése?

Hajdina főzése

Egyszerűen nem is gondolnánk, hogy mennyire egysíkúan táplálkozunk, egészen addig, amíg kicsit utána nem nézünk mennyi féle élelmiszer létezik. Említést érdemel és nem véletlenül a hajdina főzése, ami önmagában óriási lépés azoknak, akik eddig csak a hagyományosnak mondható gabonákat fogyasztották és azokat is csak kenyér formájában.

Ez a növényi alapanyag rengeteg vitamint és ásványi anyagot rejt magában. A B-vitamin sor szinte minden tagja jelen van benne. Akkor miért is olyan ritka jelenség a hajdina főzése korunkban? Azért, mert az emberek egyszerűen nem ismerik. Az életünk egy folyamatos rohanásból áll, ami alaposan megterheli a szervezetet és közben elveszi a figyelmünket az igazán fontos dolgokról.

Informálódjunk és éljünk teljességben! Visszatérve a hajdina főzése, ez nagyon egyszerű. Csak kimérünk egy adagot, majd alaposan megmossuk, belehelyezve egy tálba sózzuk, felöntjük vízzel, utána jöhet a 30 perces főzés. Igény szerint fűszerezzük, majd kihűlve tálaljuk és már fogyasztható is. Jó étvágyat hozzá!