Szponzorált tartalom
Jó bornak nem kell cégér – szoktuk mondogatni. De vajon biztosan így van ez? Hiszen napjainkban a reklámnak vagy a népszerűsítés valamelyik formájának tagadhatatlanul hatalmas szerep jut. Gyakran a minőségileg alacsonyabb termékek a reklámnak köszönhetően kelnek el nagymennyiségben. A pezsgő másképp szlogennel piacra dobott szénsavas borokkal a gyártók nemcsak egy jó kis reklámszöveget szerettek volna a palackokra biggyeszteni, hanem több irányú szándékukat akarták kifejezni.
Egyfelől a külsejében megújult Hungária pezsgőkre szerették volna felhívni a figyelmet. Másfelől a pezsgő másképp történő fogyaszthatóságára utal, vagyis arra szeretné felhívni az emberek figyelmét, hogy változtassanak a szénsavas bort illetően a fogyasztási szokásaikon.
Kétségtelenül sokan azt gondolják, hogy pezsgőt csak az élet jeles napjain, ünnepein lehet fogyasztani, azonban ennek a trendnek most már vége. A pezsgő másképp felírat arra hívja az embereket, hogy a hétköznapokban is leguríthatnak 1-2 pohárkával ebből a nemes italból.